نرم افزارحسابداری موبایل فروشی

حسابداری قلب کسب و کار شما است. برای مراقبت از حسابداری باید از بهترین ابزارها استفاده کنیم. در کسب و کارهای خرد و کوچک مدیریت هزینه‌ها بیش از کسب‌ و کارهای متوسط و بزرگ اهمیت دارد. فروشگاه‌ها و مغازه‌های کوچک با مدیریت هزینه‌ها می‌توانند به سمت کسب سود بیشتر و رشدی پایدار حرکت کنند.

در ادامه معرفی نرم افزارهای حسابداری این بار به سراغ نرم افزار حسابداری موبایل فروشی رفته‌ایم. بسیاری از افراد در کشور ما و در شهرهای مختلف اقدام به فروش موبایل کرده‌اند. در این مقاله نرم افزار حسابداری موبایل فروشی را به شما معرفی می‌کنیم. نرم افزاری که در تمام فروشگاه‌های خرد و بزرگ قابل استفاده است.

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی برای فروشگاه‌های خرد و کلان

استفاده از سیستم‌های نوین مدیریت برای موفقیت در کسب و کار ضروری است. این مساله مختص کسب و کارهای بزرگ نیست. کسب و کارهای کوچک هم بایستی به بهترین شکل هزینه‌های خود را مدیریت کنند. در موبایل فروشی به دلیل تعدد گوشی‌ها، قیمت نوسانی دلار و شرایط متفاوت بازار مدیریت هزینه‌ها اهمیت زیادی دارد.

در یک فروشگاه موبایل بایستی سود هر کالا به تفکیک مشخص شود. استفاده از سیستم‌های سنتی حسابداری مثل دفتر خرید و فروش عملاً پاسخگوی نیاز یک فروشگاه موبایل نیست. چراکه در سیستم‌های سنتی امکان تفکیک هزینه و درآمدها به صورت دقیق، منظم و شفاف وجود ندارد. در بازار نرم افزارهای حسابداری زیادی برای موبایل فروشی وجود دارد، اما آیا همه‌ی این نرم‌افزارها مناسب هستند؟

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی رایگان؛ بدترین اشتباهی که می‌توانید انجام دهید!

برای موبایل فروشی به نرم افزار حسابداری نیاز داریم، اما نه هر نرم افزاری. بسیاری از افراد گمان می‌کنند استفاده از نرم افزار حسابداری رایگان می‌تواند مشکلات فروشگاه آن‌ها را رفع کند. اما این باور می‌تواند کسب و کار شما را نابود کند.

نرم افزار حسابداری رایگان گوشی فروشی، محدودیت‌های زیادی دارد. در این نرم افزار امکان واردکردن تمامی محصولات، طبقه‌بندی و دسته‌بندی کالاها وجود ندارد. از طرف دیگر بسیاری از امکانات مثل گزارش‌گیری‌های پیش رفته، دریافت خالص سود روزانه و نظارت کامل بر روی فرآیندها امکان‌پذیر نیست. به همه‌ی این نقاط ضعف باید موارد امنیتی را هم اضافه کرد. نرم افزارهای رایگان حسابداری ناامن هستند و احتمال اینکه تمامی اطلاعات حیاتی شما به سرقت برود، بسیار بالا است. به‌همین‌دلیل ما به هیچ وجه استفاده از این نرم افزارها را توصیه نمی‌کنیم. هزینه کردن برای خرید نرم افزار حسابداری باکیفیت انتخاب بسیار امن‌تر، به‌صرفه‌تر و بهتری نسبت به انتخاب یک نرم افزار حسابداری رایگان است.

5 ویژگی نرم افزار حسابداری موبایل فروشی که کسب و کار شما را متحول می‌کند

در ادامه مقاله 5 ویژگی یک نرم افزار حسابداری مناسب برای موبایل فروشی‌ها را بررسی می‌کنیم. این 5 ویژگی می‌تواند مدیریت هزینه‌ها و درآمدها را برای شما بسیار راحت کرده و کسب و کار شما را نجات دهد.

1. مدیریت کالاها؛ بی‌نهایت محصول و دسته‌بندی

در نرم افزار حسابداری موبایل فروشی امکان مدیریت کالاها و محصولات به شکلی ساده و کاربردی فراهم شده است. به‌عبارت‌بهتر شما می‌توانید بی‌نهایت گوشی موبایل را بر اساس برند، قیمت، مشخصات سخت‌افزاری و سایر ویژگی‌ها طبقه‌بندی کنید. مدیریت کالاها به شکلی موثر منجر به مدیریت بهتر انبار شده و مدیر فروشگاه می‌تواند برنامه‌ریزی لازم را برای خرید گوشی‌های جدید انجام دهد.

2. گزارشات جذاب، کاربردی و مدیریتی

هیچ چیز به اندازه گزارشات جذاب برای یک فروشگاه موبایل الزامی نیست! گزارشات مالی و حسابداری جذاب از میزان فروش، میزان سود هر کالا، گزارشات هفتگی و فصلی از جمله ویژگی‌های نرم افزار حسابداری موبایل فروشی هستند.

با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه موبایل فروشی می‌توانید ترازنامه، صورت سود و زیان و گزارش ارزش افزوده را به راحتی تهیه کنید. جدای از مدیریت فروشگاه‌ها، این گزارشات به مدیر موبایل فروشی کمک می‌کند تا بتواند میزان مالیات پرداختی و ارزش افزوده را هم به شکلی موثر مدیریت کند.

3. مدیریت پرداختی‌ها و دریافتی‌ها؛ چک، سفته و اقساط

بسیاری از فروشگاه‌های موبایل در ایران اقدام به فروش محصولات خود به صورت اقساطی همراه با دریافت چک یا سفته می‌کنند. در یک سیستم سنتی امکان گم‌شدن اسناد و مدارک یا بهم‌ریختگی حساب‌ها بسیار بالا است.

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی با امکان ثبت دقیق تمامی داده‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید میزان بدهکاری و بستانکاری خود را به صورت دقیق مدیریت کنید. شما می‌توانید سررسید هر چک یا سفته را در نرم افزار یادداشت کنید تا روز موعد یا چندروز قبل نرم افزار به شما پیام پیگیری بدهد.

4. همراه مشتریان‌تان باشید

حفظ ارتباط با مشتری یکی از بهترین‌ راه‌ها برای جلب رضایت آن‌ها است. در نرم افزار حسابداری موبایل فروشی می‌توانید اطلاعات کامل هویتی و تماس مشتریان خود را ثبت کنید. به‌این‌ترتیب در هنگام فروش ویژه، تخفیف‌ها یا سالروزهای مهمی مثل تولد به مشتریان‌تان پیامک ارسال کنید و به صورت مرتب با آن‌ها در ارتباط باشید. مشتری که امروز از شما موبایل می‌خرد، تنها یک بار خرید نخواهد کرد. بلکه فروشگاه شما اولین انتخاب او برای خرید بعدی است.

5. محیط ساده، کاربردی و حرفه‌ای

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی محیطی ساده، کاربردی و حرفه‌ای دارد. به‌عبارت‌بهتر همه‌ی فروشگاه‌های کوچک و بزرگ و هر کسی با هر سطح از دانش حسابداری می‌تواند از این نرم افزار استفاده کند. امکاناتی مثل امکان مدیریت هم‌زمان چندکاربر در کنار سهولت گزارش‌گیری و چاپ گزارشات این نرم افزار را به یک انتخاب جذاب برای کسب و کارها تبدیل کرده است.

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی؛ سپیدارسیستم همراه کسب‌وکارها

نرم افزار حسابداری موبایل فروشی برای فروشنده‌های موبایل یک ضرورت است. در این مقاله به صورت کامل این نرم افزار را بررسی کردیم. شرکت سپیدارسیستم ارائه‌کننده برترین نرم‌افزارهای حسابداری و مالی در کشور است. دو دهه سابقه درخشان سپیدارسیستم در ارائه نرم افزار حسابداری شرکتی، فروشگاهی و خدماتی سپیدارسیستم را به انتخاب اول کسب و کارها تبدیل کرده است. برای تهیه محصولات سپیدارسیستم و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن 07191001334 تماس حاصل کنید.

برای دریافت خدمات مالی با ما در تماس باشید

  • 07191001334

Sign up to our Newsletter

[contact-form-7 id=”989″ /]

(با وارد کردن ایمیل خود در خبرنامه تحلیل گستر آراد عضو شوید)