نرم افزارحسابداری کتاب فروشی

با استفاده از نرم افزار حسابداری کسب و کار خود را متحول کنید. فروشگاه‌های فیزیکی بیش از هر کسب و کاری نیاز به مدیریت هزینه‌ها و درآمدهای خود دارند. مدیریت درست فرآیندهای مالی و حسابداری می‌تواند باعث موفقیت یک کسب و کار شود.

در سلسله مقالات معرفی نرم افزارهای حسابداری این بار به سراغ نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب می‌رویم. با ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و عملکرد نرم افزار حسابداری کتابفروشی آشنا شده و در نهایت یک پیشنهاد ویژه برای خرید نرم افزار حسابداری کتاب‌فروشی داریم. تا انتها همراه سپیدارسیستم باشید.

نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب؛ یک ضروت مهم

استفاده از نرم افزار حسابداری برای موفقیت در بازار امروزه از یک توصیه به یک باید تبدیل شده است. مدیریت درست هزینه‌ها و از طرف دیگر محاسبه مقدار درآمد و سود فعالیت‌ها، باعث شده که نرم افزار حسابداری برای همه‌ی کسب و کارها ابزاری ضروری و مهم باشد.

در فروشگاه‌های کتاب به دلیل تعدد و تنوع کتاب‌ها، مدیریت کالا و محاسبه میزان فروش و به تبع آن سود هر کالا اهمیت زیادی دارد. مساله‌ای که مدیریت یک فروشگاه کتاب را بدون استفاده از نرم افزار حسابداری بسیار سخت و دشوار کرده است.

چرا استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب رایگان اشتباه است؟

اگر کمی در فضای وب جستجو کنیم، نرم افزار حسابداری رایگان فروشگاه کتاب را مشاهده خواهیم کرد. اما نباید به این نرم افزارها اعتماد کرد. فراموش نکنیم که حسابداری قلب یک کسب و کار است و اشتباه در فرآیندهای حسابداری منجر به مرگ یک کسب و کار می‌شود.

نرم افزارهای حسابداری رایگان کتابفروشی، نسخه‌ای از نرم افزارهای عمومی هستند و محدودیت‌های زیادی دارند. از طرف دیگر این نرم افزارها به صورت مرتب آپدیت نمی‌شوند و همین مساله موجب اختلال در عملکرد نرم افزار، ایجاد اشتباه در فرآیندهای حسابداری و در نهایت ضرر یک فروشگاه می‌شود. یک نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب 5 ویژگی کاربردی و اصلی دارد.

آشنایی با 5 ویژگی کاربردی نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب

مدیریت‌ کالاها، میزان فروش، دریافت گزارش‌های جذاب و محیط ساده از جمله ویژگی‌های نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب است.

1. مدیریت فروش و کالاها؛ همه چیز شفاف است

در یک فروشگاه کتاب، هزاران و شاید میلیون‌ها نسخه کتاب مختلف موجود باشد. در نرم افزار حسابداری کتابفروشی می‌توان هر کتاب را با یک کد اختصاصی تعریف کرد. از طرف دیگر امکان تعریف انواع دسته‌بندی و زیر دسته وجود دارد. به این ترتیب مدیر کالاها و انبارگردانی در فروشگاه از طریق یک سیستم منظم و دقیق فراهم می‌شود.

با امکانات طراحی شده در بخش فروش و مدیریت کالاهای نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب، امکان مدیریت تمامی کتاب‌ها فراهم شده است. مدیر فروشگاه می‌تواند بر اساس تعداد نسخه‌های فروش رفته، برنامه ریزی مناسبی برای جایگزینی محصولات انجام دهد.

2. امکان تعریف انواع تخفیف، بن خرید و مدیریت خرید کاربران

در فروشگاه‌های کتاب به مناسبت‌های مختلفی مثل هفته کتاب، روز معلم، روز قلم و روز نویسنده تخفیف‌های مختلفی در نظر گرفته می‌شود. در نرم افزار حسابداری فروشگاهی کتاب می‌توان به صورت کاملاً اختصاصی و منظم بی‌نهایت کد تخفیف تعریف کرد. از طرف دیگر در مواقعی مثل برگزاری نمایشگاه کتاب، نرم افزار این امکان را فراهم کرده تا انواع بن کتاب تعریف شود. به این ترتیب می‌توان یک سیستم تخفیف فردی و گروهی ایجاد و برای فروش بیشتر از انواع تخفیف‌ها بهره برد.

نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب مستقیماً به دستگاه کارت خوان متصل شده و فاکتور را به صورت آنی صادر می‌کند. مدیریت فروشگاه هم می‌تواند مقدار فروش و سود ناشی از هر فروش را بر روی فاکتور مشاهده کند.

3. انواع گزارشات جذاب و کاربردی تنها با یک کلیک

هیچ چیز به اندازه گزارش‌های منظم و کاربردی از وضعیت کسب و کار به موفقیت کمک نمی‌کند. نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب مثل یک حسابدار منظم و دقیق به صورت روزانه، ماهانه و سالانه امکان صدور گزارش‌های دوره‌ای و کاربردی را فراهم کرده است.

می‌توان میزان فروش روزانه، بیشترین تعداد فروش از یک کتاب، میزان فروش نسخه‌های مختلف، میزان فروش کتاب‌های یک دسته بندی خاص را به صورت کاملاً اختصاصی و تفکیک شده مشاهده کرد. از طرف دیگر مشاهده گزارش‌های ترازنامه، سود و زیان و گزارشات فصلی و تهیه‌ی گزارش‌های ارزش افزوده از دیگر قابلیت های نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب است.

این گزارش‌ها مستقیماً بر روی مدیریت هزینه‌ها و درآمدهای فروشگاه کتاب اثرگذار است. برای مثال با استفاده از گزارش ارزش افزوده یا حسابرسی بیمه می‌توان سندهای مالی و حسابداری که بایستی به مراجعی مثل سازمان حسابرسی و دارایی ارسال شود را مدیریت کرد.

4. کتابخوان‌ها را به فروشگاه خود جذب کنید

نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب می‌تواند مثل یک ابزار جذاب بازاریابی، وظیفه جذب مخاطبان و حفظ مشتری را ایفا کند. در نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب می‌توان اطلاعاتی مثل نام، نام خانوادگی، شماره تماس، تاریخ آخرین خرید، میزان خرید و کتاب‌های خریداری شده مشتریان را ثبت کرد.

این اطلاعات فرصت جذابی را برای جذب دوباره مشتری در اختیار مدیران قرار می‌دهد. برای مثال می‌توان با استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی جدیدترین محصولات فروشگاهی، کتاب‌های تجدید چاپ‌شده، جشنواره‌ها و تخفیف‌های اختصاصی را برای افراد ارسال کرد. برای فروشگاه‌هایی که به دنبال جذب بیشترین مخاطب هستند، نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب یک ابزار بسیار جذاب و کاربردی است.

5. محیط ساده، دلپسند و کاربردی

نرم افزار حسابداری کتابفروشی به گونه‌ای طراحی شده است که همه‌ی کتابفروش‌ها بتوانند از آن استفاده کنند. محیط نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب، کاملاً ساده، کاربردی و جذاب طراحی شده است. از طرف دیگر با استفاده از بسته‌های آموزشی اختصاصی و چندبار کار با نرم افزار می‌توان به زیر و بم آن مسلط شد. تمام فروشندگان کتاب و کتابفروشی‌های سراسر کشور می‌توانند از نرم افزار حسابداری کتابفروشی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

افزایش فروش با نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب

در این مقاله به بررسی قابلیت‌ها، عملکرد و ویژگی‌های نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب پرداختیم. با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاه کتاب می‌توانید فروش خود را افزایش داده و به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را اداره کنید.

در پایان پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه‌ی انواع نرم افزار حسابداری فروشگاهی، شرکتی و خدماتی با شماره تلفن 07191001334 تماس حاصل کنید. سپیدارسیستم برترین شرکت ارائه انواع نرم افزارهای حسابداری انتخاب شماره 1 کسب و کارهای ایرانی است. محصولات سپیدارسیستم به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن کسب و کار خود را مدیریت کنید.

برای دریافت خدمات مالی با ما در تماس باشید

  • 07191001334

Sign up to our Newsletter

[contact-form-7 id=”989″ /]

(با وارد کردن ایمیل خود در خبرنامه تحلیل گستر آراد عضو شوید)