CRM چیست ؟

CRM مخفف (Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و به تکنولوژی و فرآیندهایی اشاره دارد که سازمان ها و شرکت ها برای مدیریت مخاطبین و روابط داخل و خارج(مانند مشتریان) از آن استفاده می کنند.

یکی از ماموریت های مهم هر نرم افزار CRM یکپارچه سازی داده ها بوده که به موجب آن می توان از پراکندگی های اطلاعات جلوگیری کرد و دسترسی به تمامی اطلاعات را ساده و کاربردی تر از همیشه برای کاربران به ارمغان آورد.

امروزه آنچه از سی آر ام یاد می شود، بیشتر به معنی نرم افزار CRM و تکنولوژی آن است. اما در کل هر استراتژی که باعث بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان قدیمی ، حال حاضر و جدید شود CRM گفته می شود.

درخواست دریافت دمو

جهت مشاهده دموی رایگان نرم افزار CRM  اطلاعات خود را وارد نمایید.

[contact-form-7 id=”3529″ /]

مدیریت ارتباط با مشتری

CRM تحلیل گستر قرار است به گونه ای ارتباط شما را با مشتریان بهبود دهد که تک تک مشتریان احساس کنند که مشتریان VIP شما هستند.

اثرات استفاده از CRM

می توان گفت هر مدیری که نرم افزار CRM را شرکت و سازمان خود راه اندازی کند در آینده نزدیک به نتایج زیر دست خواهد یافت.

  • تبدیل بیشتر زنگ خور ها به مشتریان
  • فروش محصولات دیگر به مشتریان قبلی
  • بهبود روابط مشتریان فعلی
  • بهبود کارایی کارمندان با مشاهده فعالیت های آنها
  • افزایش درآمد به ازای هر کارمند فروش
  • بهبود کیفیت و انتخاب صحیح کمپین های تبلیغاتی با مشاهده و تحلیل آنها

بانک اطلاعات مشتریان

به عنوان یک کسب و کار هوشمند اولین کاری که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بایستی انجام شود، جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مشتریان است. طبیعی است که شما علاقه مند هستید بدانید چه مشتریانی تا کنون با مجموعه شما در ارتباط بوده اند. از اطلاعاتی مانند نام، تلفن و آدرس که بگذریم هر کسب و کاری اطلاعات متفاوتی را در مورد مشتریان خود نگهداری می کند.

  • گزارش از تمامی تماس های گرفته شده
  • تعداد مذاکره موفق و ناموفق
  • اطلاعات ارتباطی مشتری
  • میزان فروش تا بحال

برای دریافت خدمات با ما در تماس باشید.

  • 07191001334

کیفیت و کمیت را در کنار هم داشته باشید

ما تمامی امکانات مفید و کاربردی نرم افزار CRM را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار خواهیم داد.

عدم محدودیت زمانی

اتصال به سایر نرم افزارها

قابلیت دسترسی آسان

امنیت بالای اطلاعات

همیشه در حال پیشرفت

چه کسانی از CRM سود می برند؟

هر شرکت یا سازمانی که با مشتریان خود تعامل دارد می تواند برای مدیریت تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی خود از این نرم افزار استفاده نماید.

از CRM های اشتراکی (ابری) استفاده کنیم یا از CRM های لایسنسی(یکبار خرید)؟

CRM ابری

نرم افزارهای ابری بصورت ماهیانه از شما مبلغی را به ازای هر کاربر دریافت می کنند. در این روش در صورت پرداخت نشدن حق اشتراک، دسترسی شما به تمام اطلاعات مسدود می شود و تمامی زحماتی که در این مدت برای جمع آوری اطلاعات کرده اید از بین می رود.

CRM لایسنسی

در روش خرید لایسنس، شما در ابتدا مبلغی را پرداخت می کنید و نرم افزار در محیط کار شما و یا بر روی هاست و وب سایتی نصب می شود . شما مالک صد در صدی آن می شوید . تمامی اطلاعات برای همیشه متعلق به شما بوده و امکان سوء استفاده از بانک اطلاعاتی شما وجود ندارد.

نتیجه

آمارها نشان می دهد بطور میانگین هزینه خرید نرم افزار بصورت لایسنیسی معادل یکسال اشتراک ابری می باشد. در نتیجه خرید لایسنس در میان مدت بسیار مقرون بصرفه تر می باشد.

اتصال CRM به VOIP

ماژول ارتباط با مرکز تماس VOIP

این ویژگی امکان اتصال نرم افزار CRM به مراکز VOIP را فراهم می کند و علاوه بر ایجاد بستر کنترلی و ضبط صدای کارمندان و مشتریان جهت افزایش کیفیت پاسخگویی، سوابق تماس های ورودی و خروجی را ثبت می کند . امکان برقراری تماس با یک کلیک برای تسهیل و تسریع خدمات در اختیار سازمان می‌گذارد.

اتصال نرم افزار حسابداری به نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

ماژول ارتباط با نرم افزار حسابداری سپیدار

بوسیله این ماژول امکان اتصال به بانک اطلاعاتی نرم افزار سپیدار فراهم می شود . مشاهده مخاطبین حقیقی و حقوقی ، موجودی انبار ، اطلاعات مالی مشتری ، انتقال سفارش ثبت شده به سپیدار و …. از جمله قابلیت های این ماژول می باشد. همچنین امکان اتصال به سایر نرم افزارهای حسابداری در صورت نیاز مشتری می باشد.