CRM چیست ؟
CRM مخفف (Customer Relationship Management) به معنای مدیریت ارتباط با مشتری می باشد و به تکنولوژی و فرآیندهایی اشاره دارد که سازمان ها و شرکت ها برای مدیریت مخاطبین و روابط داخل و خارج(مانند مشتریان) از آن استفاده می کنند.
یکی از ماموریت های مهم هر نرم افزار CRM یکپارچه سازی داده ها بوده که به موجب آن می توان از پراکندگی های اطلاعات جلوگیری کرد و دسترسی به تمامی اطلاعات را ساده و کاربردی تر از همیشه برای کاربران به ارمغان آورد.
امروزه آنچه از سی آر ام یاد می شود، بیشتر به معنی نرم افزار CRM و تکنولوژی آن است. اما در کل هر استراتژی که باعث بهبود کیفیت ارتباط با مشتریان قدیمی ، حال حاضر و جدید شود CRM گفته می شود.
مدیریت ارتباط با مشتری
CRM تحلیل گستر قرار است به گونه ای ارتباط شما را با مشتریان بهبود دهد که تک تک مشتریان احساس کنند که مشتریان VIP شما هستند.
بانک اطلاعات مشتریان
به عنوان یک کسب و کار هوشمند اولین کاری که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری بایستی انجام شود، جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مشتریان است. طبیعی است که شما علاقه مند هستید بدانید چه مشتریانی تا کنون با مجموعه شما در ارتباط بوده اند. از اطلاعاتی مانند نام، تلفن و آدرس که بگذریم هر کسب و کاری اطلاعات متفاوتی را در مورد مشتریان خود نگهداری می کند.
- گزارش از تمامی تماس های گرفته شده
- تعداد مذاکره موفق و ناموفق
- اطلاعات ارتباطی مشتری
- میزان فروش تا بحال
- …
برای دریافت خدمات با ما در تماس باشید.
07191001334
کیفیت و کمیت را در کنار هم داشته باشید
ما تمامی امکانات مفید و کاربردی نرم افزار CRM را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار خواهیم داد.
چه کسانی از CRM سود می برند؟
هر شرکت یا سازمانی که با مشتریان خود تعامل دارد می تواند برای مدیریت تیم های فروش، بازاریابی و پشتیبانی خود از این نرم افزار استفاده نماید.
از CRM های اشتراکی (ابری) استفاده کنیم یا از CRM های لایسنسی(یکبار خرید)؟
CRM ابری
نرم افزارهای ابری بصورت ماهیانه از شما مبلغی را به ازای هر کاربر دریافت می کنند. در این روش در صورت پرداخت نشدن حق اشتراک، دسترسی شما به تمام اطلاعات مسدود می شود و تمامی زحماتی که در این مدت برای جمع آوری اطلاعات کرده اید از بین می رود.
CRM لایسنسی
در روش خرید لایسنس، شما در ابتدا مبلغی را پرداخت می کنید و نرم افزار در محیط کار شما و یا بر روی هاست و وب سایتی نصب می شود . شما مالک صد در صدی آن می شوید . تمامی اطلاعات برای همیشه متعلق به شما بوده و امکان سوء استفاده از بانک اطلاعاتی شما وجود ندارد.
نتیجه
آمارها نشان می دهد بطور میانگین هزینه خرید نرم افزار بصورت لایسنیسی معادل یکسال اشتراک ابری می باشد. در نتیجه خرید لایسنس در میان مدت بسیار مقرون بصرفه تر می باشد.
